  • Data: 2011-02-09 10:00:58
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daje;)0
    Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:0721c65e-2aa4-4aae-903a-6712eb489416@k22g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > On 8 Lut, 08:55, "abo" <m...@p...onet.pl> wrote:

    a moze lubisz jak Twoja zona
    > pokazuje sie w bieliznie Twoim kumplom. Nie wiem - nie wnikam,
    > wyrazilem tylko swoja opinie.

    Wydaje mi sie ze nie chodzi tutaj o pokazywanie sie. Generalnie nie lubie
    takiego nazewnictwa jak podzial dzienno nocny. Patrerówka 100 m2 to takie
    wieksze mieszkanie i niestety trzeba sie tutaj pogodzic, ze dzielenie tych
    100 m2 na strefy jest bardzo naciagane. Równiez mozna zapytac, czy wieczorne
    baraszkowanie rodziców nie bedzie przeszkadzalo dzieciom w pokoju za sciana
    (lub odwrotnie). A np zamiana kuchni z pokojem daje juz taka mozliwosc, ale
    zaburza jak to okresliles strefe publiczno - prywatna, wiec tutaj mozna
    przyjac, ze jak kto lubi. Ja np lubie wieczorkiem gdy jest juz ciemna noc
    sluchac muzyki, nie koniecznie glosno, wiec w tym projekcie bardzo bym sie
    stresowal majac swiadomosc ze moge komus przeszkadzac. Reasumujacn