  • Data: 2011-02-09 15:10:00
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zagospodarowywać. W małych podział przestrzeni trzeba było świadomie
    > zaprojektować (takie przynajmniej było założenie, nie zawsze sensownie
    > realizowane, zwłaszcza później). Nie jest to łatwe, co widać we
    > współczesnej masówce deweloperskiej, skąd zresztą różne nieporozumienia na
    > ten temat, ale mniejsza. W każdym razie wydaje mi się, że wymuszone
    > strefowanie na 300 m2 jest dużo MNIEJ potrzebne i sensowne niż na 110 m2.
    > Ale to może też kwestia gustu i indywidualnych potrzeb.

    Generalnie całe te strefowanie idzie w kierunku jak tu dojść do kibelka bez
    spodni gdy przyjdą (nazwijmy to) obcy ludzie. Zapewne ważne jest również to
    jakich ma się znajomych i czy rodzina gdy przyjedzie nie pałęta się po nie
    swojej strefie. Wystarczy, że przyjdzie ktos kto sie będzie chciał wykąpać
    albo położy się w którejś z sypialni i już całe to strefowanie jest do bani.
    Generalnie całe to strefowanie jest dobre dla 5 % przypadków. Nie będę się
    upierał, że cały projekt jest do kitu, cos fajnego sie w nim znajdzie,
    zapewne znajdzie się amator takiego rozwiazania, ja natomiast jestem
    zwolennikiem amerykańskich projektów (w sensie rzutów pomieszczeń) i proszę
    nie myśleć, że mają tam tylko domy powyżej 300m2.