    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Delimano
    Date: Tue, 05 May 2015 12:18:46 +0200
    <a...@g...com>
    <mi7ehe$7ct$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mi7h12$a1q$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mi7nue$m23$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mi8od1$l1m$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mi9r6j$mq4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>

    W dniu 2015-05-05 o 10:52, k...@g...com pisze:

    > Do zrobienia zdjęcia brylantu się nie nadaje ale do zdjęć z wycieczki po parku się
    nadaje. Tylko że mało wygodny do noszenia na wycieczki. Telefon w takiej sytuacji
    lepszy.

    Wiesz, ze to jest zawsze kompromis.
    Jak jedziemy na narty to biore tylko telefon. Tam swiatla duzo prawie
    niezaleznie od pogody i zdjecia wychodza przyzwoite. To tez tylko
    pamiatka. Filmiki tez daje sie krecic telefonem calkiem fajnie. Ale jak
    chce zrobic zdjecia wieczorem to telefon zwyczjnie do tego sie nie
    nadaje. Zreszta i w pelnym sloncu nie ma co porownywac. Dobre zdjecie to
    przeciez takie, ze jak patrzysz na nie to czujesz jak bys tam byl.
    Telefonem masz po prostu pamiatke.
    Zobacz jak wychodzi ISO 400 ciemna noca w automacie z reki (F3.5 1/10s).:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd0b5e71c567d998
    .html

    Najgorsze telefonami wychodza zdjecie w ruchu. Wlasciwie to nie wychodza
    w ogole. Tlo co najwyzej.
    No i takie cos telefonem raczej nie wyjdzie dobrze choc nigdy nie
    probowalem.:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e050f12c932ab85
    .html

    Wydaje sie poruszone nie wiem dlaczego. Robione bezposrednio z piasku na
    plazy (ISO 400, 15s). Bylo tak ciemno, ze wlasnych rak nie bylo widac.
    Kris powinien wiedziec co jest na obu zdjeciach. :-)

    Tu małe porownanie aparatu z telefonem jak jeszcze to kogos interesuje:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d726e2e2b0a61b79
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46ec730e1fe33670
    .html