    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 5 May 2015 07:17:44 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <mi7h12$a1q$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mi7nue$m23$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mi8od1$l1m$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mi9r6j$mq4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mia5e7$1o2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <miags3$dk6$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Delimano
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 15:33:58 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    że taka sama obudowa i to samo w danych technicznych inny aparat niż 5R. Sony zrobił
    tak dobry kompakt z oznaczeniem N że wszystkie następne popsuł żeby konkurencji do
    półprofesjonalnych kamer nie robił.

    > No nie. 5R ma chociazby focus z detekcja fazy.

    > To nie sa jakies ciekawe zdjecia, wiec nie ma czego zalowac. Zwykle
    > wakacyjne wyjazdy i jakies tam ciekawostki nie do publikowania. Ale masz
    > racje z tym statywem. Generalnie cieszy mnie to, ze mozna prawie w ogole
    > nie uzywac lampy.

    robiący za statyw sobie kup. Jak się bawisz w zdjęcia to do nexa dokup dobry obiektyw
    (obiektywy). Najlepiej jak by były dedykowane do pełnej klatki. Radzieckie z Zenita
    bardzo dobrze się sprawdzają i nie są bardzo drogie.

    > Z tymi zenitowymi jest taki problem, ze nie maja silnika.
    >
    > Pozdro.. TK

    Drobne nieporozumienie się wdarło. I tym że N doskonalszy odnosiło się do filmowania.
    No nie mają zenitowskie silnika. Ale mają zdecydowanie większą rozdzielczość niż
    kitowy. Kitowy to takie wąskie gardło na wlocie.