  • Data: 2014-02-27 16:05:03
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-27 15:25, Kris pisze:
    > Gdzieś tam wyżej pisze o naszych lokalnych kupcach. Oprócz tego mamy 6 biedronek,
    Netto, Lidl, Bricomarche + Intermarche(to franszyzny więc lokalni biznesmeni
    zarabiają)+ Kaufland i Tesco. I tak się zastanawiam bo danych nie mam: kto więcej
    płaci podatków nasi "kupcy" czy sieci handlowe?

    To nie jest takie proste do policzenia z bardzowielu powodow. W
    przypadku samych odprowadzanych podatkow od sprzedazy da sie to zrobic
    latwo, ale nie wiemy kwotowo jaki ma to wplyw w skali makro. Tu chodzi
    min. o ceny dla producentow, ile asortymentu pochodzi z Polski, gdzie
    jest siedziba firmy, jakie generuje koszty i wiele innych.

    A jak mozna tranferowac zyski? Np. sprzedajac bardzo drogo wartosci
    niematerialne i prawne polskiej spolce.

    Pozdro.. TK