  • Data: 2014-02-27 21:27:18
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 15:10:14 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ech, następny. Co to znaczy łupi. Zabiera i zakopuje? Te pieniądze nie
    > znikają i wrócą do obywateli w postaci zasiłków emerytur, dróg, przedszkoli
    > służby zdrowia lub obniżki podatków.

    ROTFL.
    Ja mysle ze raczej pojda w kolejny palac ZUS albo rozrosnieta do granic
    mozliwosci biurokracje (po cholere nam tyle urzednikow? No skoro prawo
    jest tak skomplikowane to i do kontroli potrzeba ich duzo). Taki urzednik
    nic nie wytwarza - to on jest pasozytem na utrzymaniu panstwa, nie
    przedsiebiorca.

    > i co? Armia urzędników którzy będą te kary egzekwować?

    Po co armia? Jak zasady beda bardzo proste to wystarczy zapewne 10 x
    mniej urzednikow do kontrolowania tego. Im bardziej skomplikowane prawo
    tym wiecej aparatow kontroli i karania trzeba. Po co? Zeby swojego
    obywatela udupic? Potraktuj panstwo jako matke ktora ma na utrzymaniu
    swoje dzieci - czy matka Polska troszczy sie o swoje dzieci? Nie!

    > Przepisy już były jasne i proste i to właśnie wtedy pojawili się oszuści.

    Oszusci beda *zawsze*. Kwestia ilu jest tych oszustow i czy panstwo
    na tym wyjdzie in plus czy in minus. Calosciowo - jako panstwo i jako
    obywatele.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.