  • Data: 2014-02-27 16:46:42
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > i tak za wysokim jak na nasze warunki.

    Co to znaczy nasze warunki? Z roku na rok przeciętnego Polaka stać na coraz
    lepsze auto i coraz więcej paliwa. Kiedyś te "nasze warunki" dorównają do
    europejskich ale nie da się nadrobić 50 lat zastoju w lat 20.

    Proste zadanie z matematyki:
    Zakładając, że "Inni" mają dwukrotnie wyższy PKB per capita i rozwijają się
    w tempie 1,5% rocznie, a my rozwijamy się w tempie 4% rocznie to kiedy tych
    "Innych" dogonimy?

    Odpowiedź brzmi: nie za naszego życia :-)

    Też bym chciał byśmy tych innych dogonili w ciągu ułamka sekundy, ale jak na
    razie wydajność naszych współobywateli nie chce rosnąć takim tempem :-)

    Ja się cieszę, że ciągle gonimy i ciągle nam to lepiej wychodzi niż naszym
    wschodnim sąsiadom, a czasem południowym też.

    Pozdrawiam
    Ergie