  • Data: 2014-03-21 23:00:03
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-21 18:07, Adam pisze:

    > Drugi raz juz to piszesz -> kawaler to mezczyzna bez zony - ja mam
    > zone od 8 lat wiec "troche" sie mylisz :-)

    To tylko metafora. W zyciu zmienia sie tak naprawde wtedy kiedy stajesz
    sie odpowiedzialnym za kogos, kto bardzo Cie potrzebuje. Inne rzeczy
    odchodza na bok. Bez dzieci to ciagle kawalerka, tylko bardziej wygodna.

    > A to wszystko kwestia znajomych i ulozonych relacji z nimi.
    > Juz pisalem - wiekszosc moich znajomych ma dzieci i nie przeszkadza im
    > (ani nam) to w niczym :)

    Moze tak, moze nie.
    Ja mam pewne wnioski zyciowe. Generalnie wszystko to juz bylo. Czy my
    bylismy, czy nie to i tak juz bylo. Pokolenia przed nami mialy mniej
    wiecej podobne problemy. My dzis zyjemy, dorabiamy sie, cieszymy sie i
    smucimy. Ale to wszystko juz bylo. Przezywali to nasi rodzice,
    dziadkowie i ludzie przed wojna. Mysle, ze nawet jak bedziesz bardzo
    chcial zeby bylo jak jest mimo uplywajacego czasu to ktos bardziej lub
    mniej sie wylamie. W gronie moich najblizszych przyjaciol tak naprawde
    spotykamy sie nie tak czesto jak bysmy chcieli. Powodem nie sa dzieci
    sensu stricte, a zwyczajne codzienne obowiazki. Nikt do gara nikomu nie
    dolozy.

    Pozdro.. TK