  • Data: 2014-12-06 22:18:00
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-05 22:22, Kris pisze:
> [...]
    x-2-15-i3-4030u-4gb-500gb-8gb-sshd-gt820m-w8-1-czarn
    y.bhtml

    > Tydzięń juz minął, miałem okazje troche potestować. Wczesniej gdy mój stary lapek
    był w serwisie do przeglądania netu itp korzystałem z tableta 10 cali- jak dla mnie
    tragedia, małe niewygodne w obsludze gówno.
    > Ten nowo kupiony laptop ma 15,6 calowy ekran dotykowy, jak pisałem kupiłem go dla
    córy ale w tym tygodniu troche testowałem. I jestem mile zaskoczony: ekran dotykowy w
    takim lapku to fajna rzecz, nie trzeba uzywac scrola itp. A i win 8.1 jakby bardziej
    przyjazny;). Do tego podświetlana klawiatura dla tych co jej potrzebują.. W sumie
    całkiem fajny sprzęt się okazał i trochę żałuję że się z córcią zamieniłem;)

    No i gites. Dla kazdego cos milego.
    Jesli chodzi o mnie to dotyk chyba tylko w Lenovo Yoga. :-)

    Pozdro.. TK