    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 16 Aug 2018 02:31:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 22:49:31 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Mnie zastanawia coś innego.
    > Skoro takie tematy się pojawiają, cyklicznie na przestrzeni lat, to
    > znaczy że ktoś jednak daje się złapać.

    Znam osobe która dwa lata temu wysłała jakiemuś generałowi z Nigerii łącznie ponad
    40tys zł

    > Jakim trzeba być idiotą, aby skorzystać... nie mogę sobie wyobrazić.

    Dzisiaj cos takiego dostałem:

    "Witam, nazywam się Omar Ali Kalbam ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich w Dubaju.
    Jestem bankierem z biurami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju. Piszę ten
    post, który przeszedł z prośbą kupca, obywatela swojego kraju, który miał kilka lat
    przed śmiercią, zamieszkały w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju. Ten
    człowiek prowadził konto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju w kwocie USD
    12.800.000 (dwanaście milionów osiemset tysięcy dolarów). Ja na zlecenie banku, aby
    pomóc znaleźć relację człowieka, który dziedziczy to konto jako najbliższy krewny, że
    uciekają się do różnych sposobów dostania się do jakiegokolwiek związku, ale nie
    znaleźliśmy żadnej osoby, a miałem do poinformowania banku do rejestrowania konta
    depozytowego być usunięty, bo nie znalazłem żadnych, teraz mam zamiar sobie wyobrazić
    ciebie. Proszę szybciej odpowiedzieć na więcej informacji na ten temat.
    Uprzejmie prosimy o odpowiedź na mój prywatny adres e-mail (o...@g...com) mówią
    o tym, jak on mógł lepiej poinformowani.
    Dziękuję
    Z poważaniem,
    Omar Ali Kalbam
    Láskave prosím odpovezte na svou soukromou e-mailovou adresu (o...@g...com),