  • Data: 2013-09-23 10:55:52
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l1ou9v$3e0$2@dont-email.me...
    > jakie fabryki? większość kasy pozyczonej przez gierka poszła na konsumpcję
    > i zakup licencji. Czyli to co pożyczyliśmy od razu przekazaliśmy z
    > powrotem. np. na genialną licencję Masseya-Fergussona z calowymi śrubami.

    czego nie rozumiesz w zdaniu z powyższego artykułu
    "Długi Gierka w 80% przeznaczone zostały na sfinansowanie inwestycji; w
    latach 70. wybudowano około 570 nowych fabryk. "

    > widzę, zę lubisz żyć w czarnobiłaym świecie. Ale jakbyś wychylił trochę
    > nosa to zauważyłbyś jak to wygląda na prawdę.

    nie widze swiata czarnobialego - ale też nie boję sie nazywać wad po
    imieniu.
    Opowiedz mi jak to wygląda naprawdę.

    > PS: Kaczor też zaciągał długi.

    oczywiscie - ale popatrz na skale