  • Data: 2016-11-08 19:58:41
    Temat: Re: Dlaczego BK jest lepszy od ceramiki.
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 14:58:21 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    otwory a potem styropian na ramki. Tyle ze to trudne, nikt murarza nie pilnuje a do
    osiągnięcia konstrukcyjnej wytrzymałosci muru wcale nie potrzeba pełnej i szczelnej
    warstwy. A połączen pionowych z zalozenia sie nie klei.

    > No właśnie tego styropanu na ramki nie rozumiem.
    > Już kiedyś o tym pisałeś i dlatego mnie to męczy.
    > Wiem jak to wygląda. Ale dlaczego styropian na ramki piszesz gdy mowa
    > jest o ceramice a BK już nie?

    a ja nie powiedzialem ze przy BK ma nie być ramek - jasne ze tez mają być. Tyle ze
    drogi przepływu powietrza są nieco mniej prawdopodobne np szczelina w styro/szczelina
    przy wieńcu.

    Używając BK po prostu minimalizujemy ryzyko błędów wygenerowanych przez partaczy.
    Był tu z rok temu taki post gdy ktos opisywal ze ma 20cm na poroszajsie a energii
    potrzebował jak dla lokomotywy. Potem sie juz nie odezwał, nie wiemy czy to poprawił
    czy nie. Pewnie sie powiesił (kiki ty wez sie opanuj) :P

    b.