eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o › Re: Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa
    do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o
    Date: Thu, 13 Jul 2023 14:50:20 +0200

    W dniu .07.2023 o 14:43 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ja pierdole jaki ty beton jestes. Na rachunku sa pełne liczby , bez tego
    > co po przecinku.
    > https://i.iplsc.com/jak-czytac-otrzymany-rachunek-by
    -wyciagnac-z-niego-wnioski/000G95DFYAIP28VQ-C122-F4.
    jpg
    > A ty ze jakies impulsy. Licznik nie jest zerowany po odczycie i miejsca
    > po przecinku nie maja zadnego znaczenia dla uzytkowników ani dostawcy
    > pradu. Temat jest z dupy a ty się madrujesz rozgrzebujac gowno patykiem.

    Sam jesteś beton, prostego tekstu nie rozumiesz.
    O jakim zerowaniu ciągle pierdzielisz?
    Licznik zlicza do przodu, nikt go nie zeruje.
    Matematyki też nie znasz.
    Jak by "miejsca po przecinku" nie miały znaczenia to byś po zaświeceniu
    100W żarówki przez 6 godzin zapłacił za pełną 1kWh. A skasują Cię za 0,6kWh

    TG