eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o › Re: Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa
    do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o
    Date: Thu, 13 Jul 2023 15:48:36 +0200

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > A czemu to piszesz pod moim postem? - coś nie tak napisałem?

    Czy jedynym powodem pisania może być tylko cośnietaknapisanie przez
    przedmówcę? Być może niektórzy tylko tym są powodowani, ale w takim
    razie życie ich smutnym być musi. Uzupełniłem informację o licznikach
    zliczających pojedyncze waty (niektórzy tylko z takimi się spotkali),
    o liczniki inne. Ponadto roztoczyłem swoją wizję na temat sposobu
    podawania danych na fakturze. Bez nacisku, że postulowanne podejście
    musi się każdemu spodobać.

    --
    Jarek