eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-06 13:30:58
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 May 2024 11:41:59 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Zastanawiające skąd się bierze nadreprezentacja denialistów
    > klimatycznych na newsach.

    Z rozsądku? :-P
    Wiesz - 15 tys lat temu był tu lodowiec.
    I znikł, mimo, że człowiek grama węgla jeszcze nie wydobył.

    I to nie był pierwszy lodowiec, ale chyba co najmniej 4-ty.

    Może własnie ratujemy Europę przed kolejnym?

    Nadreprezentacja?
    To jak wygląda sprzedaż samochodów elektrycznych w Polsce
    i w innych krajach? :-)

    Ale denialistą jestem umiarkowanym - na klimat wpływ może mały,
    ale paliwa kopalne się skończą i to raczej szybciej niż wolniej ...

    Dla mnie jeszcze ropy starczy ... chyba ...

    J.