eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-08 13:24:59
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.elektronika io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Dopiero jakbyś miał zdejmowany dach to byś go latem docenił. No ale nie
    > masz więc ... tak, jak z elektrykami.

    Może. Mam okna, mam klimę, wystarczy.

    > Czyli 'nie jest przystosowany' a nie 'nie da się'.

    Jest. Potrzebna jest tylko czapka :)

    > To zrobią słupki itd. Przecież chcą zarabiać, prawda?

    A może nie? Może "nie marudź pan bo na pana miejsce mam 10 innych"? A może
    "a nie, bo pana prąd pyerdyknie, i my odpowiemy"? Nie wiesz, co siedzi w
    głowie szefa parkingu. Ja też nie wiem. Ale jakby chcieli zrobić słupki,
    to by pewnie zrobili i promowali się jako parking przyjazny BEV.

    > Ten dzisiejszy gościu też pewnie uważa, że nikomu te dymy nie
    > przeszkadzają.

    Jaki dzisiejszy gościu?

    > Co za różnica?!

    Bo swój mogę dostosować pod siebie tak jak mam na to ochotę.

    Ty jesteś z tych "nie będziesz miał niczego i będziesz szczęśliwy"?

    > ...a nie ci, którzy to wąchają!

    Maskę sobie kup. Albo zrób coś, żeby opłacało mi się przejście na BEV. Nie
    zakazami i kolejnymi kagańcami, tylko ulepszając BEV.

    > Tak!

    Jak nie zapomnę to włączę. Choć nie wiem, co miałoby to udowodnić.

    > Skutek znamy.

    No tak. Ja jeżdżę wygodnym dla siebie samochodem, a ty narzekasz.

    > Skonsultuję to ze swoim psychoterapeutą :-)

    To jest chyba najlepsze, co można w tej sytuacji zrobić :)

    --
    Do biura podróży kosmicznych przychodzi kobieta i mówi:
    -Chciałabym zarezerwować jeden bilet na Księżyc.