eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Thu, 16 May 2024 10:40:45 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mjh0O.110$QP4.64@fx06.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <RVx0O.25777$2sNf.12174@fx08.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v1vs02$9m1$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <15lz0mrf34kgy$.1okv0cavkhfs$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v20kn8$ve8$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v2227u$7cj$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22elc$mql$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22iac$rdj$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Mój waży więcej niz 550 kg. Czyli jednak nie Twizy. I nie kwadrycykl.

    Zwykle, czyli nawet mógłby być. Ale co z tego. Było o potencjalnie innym
    środku transportu do pracy. Podałeś czego chcesz i akurat Twizy to
    spełniało. Pewnie pominąłeś jakieś ważne dla Ciebie wymaganie, którego
    nie spełnia. Ale to napisz o co konkretnie chodzi i wtedy ktoś może
    odnieść to do swoich wymagań, które jak sam rozumiesz mogą być inne.

> [...]
    > Od najwcześniejszych trójkołowców z tylna paką i przodem będącym
    > normalnym skuterem, na którym siedziało się okrakiem jak na bujanym
    > koniku. Potem takie same, ale z siodełkiem jak w traktorze. Dalej
    > te, co miały jakiś daszek. W końcu z zamknięta kabiną, ale wciąż
    > z kieronica motocyklową w środku. Gdzieś nie wiadomo skąd nagle
    > zjawiała się okrągła kierownica. A także czwarte koło. Niekoniecznie
    > "dwuśladowo", jak to w samochodach. Czasem dwa przednie blisko siebie,
    > jak w traktorku "Dzik". Albo w tych motocyklach z trzema kółkami,

    Fajnie, ale co to ma do nazywania po imieniu dzisiaj. Nie nazywa się
    czterokołowców skuterami.

    > Nie, wielu ludzi, również poza mną, rozumie dobrze, że nie ma
    > ostrej granicy.

    A jednak nie nazywa się czterokołowców skuterami.

    > Mikrosamochodów na trzech kółkach też było wiele.
    > Właściwie to nie ma żadnej granicy. We Włoszech zawsze były to
    > skurety, a w Niemczech czy we Francji inaczej.

    A my żyjemy w?

    > Tak jak we Włoszech
    > wieje bora, a w Chorwacji bura. A tak poza tym, to czy nazwa
    > "skuter" jest obraźliwa, czy jak?

    No raczej innego celu jej używania w odniesieniu do czterokołowcu o
    którym była mowa nie widzę. Taki 126p. Tylko nie smrodzi i jeszcze
    mniejszy jest. Po prostu mikrosamochód.

    > Zdechła mi świnka morska. Smutno patrzeć na puste terrarium.
    > W sklepie zoologicznym pytali, czy zamiast świnki morskiej
    > nie chciałbym zwykłej, bo morskie im się skończyły.

    Nie nie, mówiłeś że się czasy zmieniły i dlatego 'nie ma już miejsca na
    te małe pojazdy'. Moim zdaniem to nieprawda. Jest tak samo jak z
    hulajnogami, że kto chce to używa.