eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-16 09:50:48
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego pisałem, że póki co EV to tylko segment luksusowo-sportowy.

    Między autem dla rolników a segmentem luksosowo-sportowym nie ma już nic
    innego?
    Czy Twoim zdaniem segment luksosowo-sportowy to wszystko co nie jest
    autem klasy B dla kogoś komu nie zależy?

    Otóż nie - są zarówno mniejsze, większe, jak i dokładnie takie same.
    Tyle że w lepszych wersjach niż totalny badziew w ice.

    >Ty
    > od razu, że "hejt", a zaraz potem potwierdzasz, że EV jednak musi
    > mieć dużą moc i wyposażenie...

    Nie musi.
    Spring jest tańszy od Logana i też słabszy.

    > Niech mają moc, skoro muszą. Ale czy ktoś będzie kiedyś robił tanie
    > elektryki?

    Robi.
    j.w.

    > Wpisałem w wyszukiwarkę. Producent zachwala "od 25 tys eur".

    Minus 27 tys zł dotacji.

    > A to tylko
    > cena zakupu, gdzie paliwo na 5 lat?

    Nie zużywa paliwa.

    > Już pisałem: te rzeczy nie mają dla mnie absolutnie żadnej wartości.

    A dla mnie nie mają żadnej wartości Twoje potrzeby.
    I dla prodecentów również.
    Skoro ludzie chcą zazwyczaj lepszych samochodów, to nikt nie będzie
    robił horszych specjalnie dla Ciebie.

    > Potrzebuję samochód, w który mogę raz na jakiś czas zapakować rodzinę i
    > pojechać 25 km do miasta. A potem wrócić, bez ceregieli z ładowarkami.

    Każdy to zapewnia.
    Nie do każdego wejdzie 5 osobowa rodzina.
    Ten MG4 akurat pasuje.
    Z dotacją spełnia nawet kryterium cenowe, skoro kosztuje 25 tys Eur.
    A to że będzie lepszy, jakoś przeżyjesz.....