eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Thu, 16 May 2024 14:23:34 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mjh0O.110$QP4.64@fx06.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <RVx0O.25777$2sNf.12174@fx08.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v1vs02$9m1$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <15lz0mrf34kgy$.1okv0cavkhfs$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v20kn8$ve8$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v2227u$7cj$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22elc$mql$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22iac$rdj$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v24gqp$css$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Thu, 16 May 2024 13:20:28 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > https://skuterymotocykle.pl/barton-quatro

    > Europie.

    Centralnej w dodatku :-) Mamy mrozy, deszcze ..

    > 126p nie jest mikrosamochodem.

    Tylko wyrobem samochodopobnym :-)

    > Czyli nie taki. Nazwę skuter wolę, bo krótsza.

    Ale fakt, ze jest troche pojazdów, ktore w zasadzie są małymi
    samochodami. I nie mam tu na mysli smarta, tylko mniejszego,
    lzejszego, na co jest osobna kategoria w przepisach.
    Kiedys spalinowe, dzis takze elektryczne.

    No i są jeszcze "wózki inwalidzkie", chyba jakoś słabo opisane :-)

    > Nie ma miejsca na piaggio z pierdzącymi dwusuwami. Elektryczne wersje
    > mogłyby powtórzyć popularność tamtych skuterów. Renault robi coś w wym
    > kierunku, przeczytałem obok.

    Są hulajnogi elektryczne.

    U nas w PoRD też kiedys o tym zapomniano, ale teraz chyba może być
    elektryczny motorower (skuter) i elektryczny motocykl.

    P.S. a w odpowiednich warunkach
    https://www.youtube.com/watch?v=1ZupwFOhjl4
    https://www.youtube.com/watch?v=pG1x1dIEwCo
    https://www.youtube.com/watch?v=mtAXQqN2NAY

    A przeciez oni tam mają porę deszczową :-)

    J.