eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-17 14:25:41
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2024 o 00:23, io pisze:

    > No ale nie chcę i nie wydaje mi się bym po to elektryka kupował by go
    > tanio ładować. No ale jest tanio, 1/10 spalinówki, czyli nie ma sensu
    > spalinówki odpalać. Nic nie wnosi, że mogę nią zrobić 700km na jednym
    > baku i rozwinąć 250km/h. Tylko problemy z chujkami co to pilnują swojego
    > bezpieczeństwa finansowego żerując na zwykłym obywatelu zamiast
    > prawdziwych przestępców ścigać. Ścierwo nie ma żadnych oporów by
    > uczciwych ludzi szykanować. No ale to się nie bierze znikąd. Ludzie
    > jakieś złudzenia mają i chodzą jednak na te wybory. I potem taki jeden z
> [...]
    Spoko :)
    Ty nie mówisz o "aucie" 4 osobowym tylko o nowszej wersji melexa :)
    Więc już wiem skąd masz 12kW/100km i że to na jazdy do 50km na dzień.

    Już nie dyskutuję z Tobą, zrozumiałem że piszmy o czymś zupełnie innym.
    Porównywanie tego miniautka z pełnoprawnym autem 4 osobowym
    jest bez sensu.
    Zapewne nigdy nie robiłeś tym jeździdełkiem trasy 500 czy 1000km
    bo byś po trasie się wykończył...
    --
    pzdr, j.r.