eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-17 15:09:34
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > O co Ci chodzi z tą nazwą, nazwiskiem, czy co tam chciałeś przekazać?

    Przekazać nic, to wynika wyłacznie z faktu, że mam słabą pamięć do ksywek,
    zapamiętuje je wyłacznie na zasadzie skojarzeń. Czyli nic nadzwyczajnego.
    Ale chyba dobrze kojarzę, bo nastąpiła poprawna identyfikacja. Czy to
    jest bardzo niegrzeczne z mojej strony, bo bym nie chciał? Czy bardziej
    od ciągłego nazywania interlokutorów "hejterami", jeśli tylko pokazują
    swój indywidualny pogląd na coś? Albo po prostu zadają pytania, bo chcą
    zwyczajnie czegoś się dowiedzieć.

    --
    Jarek