eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-17 14:59:11
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 17.05.2024 o 14:47, Cavallino napisał:
    > Nic w sensie, że w bev moc nie jest szczególnym problemem, jak daje
    > się napęd na dwie osie, to siłą rzeczy masz już te 300-400 KM.
    >
    > Z jednym silnikiem zazwyczaj 200.

    Sam podawałeś przykład Springa, który ma silnik 65 koni, tj. dokładnie
    tyle samo, ile ma moja obecna Loganka. Zatem duża moc nie jest żadnym
    fatum. Wczoraj zresztą doczytałem, że Citroen sprzedaje swoje e-C3 w
    Indiach z silnikiem 57 KM za ok. 13 tys EUR. Czyli tani, rodzinny
    elektryk jest jak najbardziej możliwy - tylko w EU nikt nie chce
    takiego sprzedawać.

    Mateusz