  • Data: 2012-01-19 12:04:26
    Temat: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 14:13, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Bo patrząc na wyniki jakie otrzymuje się w nowo budowanych domach
    > (certyfikat energetyczny) człowiek zastanawia się czemu mimo że
    > teoretycznie nieźle ocieplił dom wartość na certyfikacje w większości
    > ma powyżej 100kWh a w Danii domy mają 25-60KWh ...
    > Więc albo tradycyjne budownictwo mimo mocnego ocieplenia jest mało
    > energooszczędne albo te wszystkie certyfikaty można sobie włożyć
    > w .......

    No ja wiedzialem ze brzeczkowskiego reklamy czytales. Ten czlowiek
    jest chory i zaprzecza fizyce, zaprzecza profesorom na politechnikach
    i ich badaniom. Zaprzecza wszystkiemu i wszystkim - a te przyklady co
    wkleja to nie wiadomo o co chodzi bo chyba po dunsku nie potrafisz
    czytac co ?

    I czemu piszesz ze wszystkim wychodzi 100kWh jak ja np. mam 47kWh? A
    znam takich co maja pasywne ponizej 15kWh i sa to domy ocieplone z
    zewnatrz. Nie znam zadnego domu ocieplonego od srodka bo tylko duren
    by tak zrobil :)
    pozdr.

    --
    Adam