  • Data: 2012-01-19 13:57:16
    Temat: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja wiedzialem ze brzeczkowskiego reklamy czytales. Ten czlowiek
    > jest chory i zaprzecza fizyce, zaprzecza profesorom na politechnikach
    > i ich badaniom. Zaprzecza wszystkiemu i wszystkim - a te przyklady co
    > wkleja to nie wiadomo o co chodzi bo chyba po dunsku nie potrafisz
    > czytac co ?

    Dokładnie czytałem jego wypowiedzi. Gościu ma własną dużą firmę
    (rekuperatory/pompy ciepła i itd) i wygląda na rozsądnego ...
    Nie po duńsku nie potrafię czytać , ale widziałem filmiki rockwoola
    (jesli dobrze pamiętam) właśnie dotyczących tej metody izolacji i jak
    to się robi i cały "system" tej izolacji ...
    Był to taki "wideo - przewodnik" jak to sie robi ...

    > I czemu piszesz ze wszystkim wychodzi 100kWh jak ja np. mam 47kWh? A
    > znam takich co maja pasywne ponizej 15kWh i sa to domy ocieplone z
    > zewnatrz. Nie znam zadnego domu ocieplonego od srodka bo tylko duren
    > by tak zrobil :)

    Ten sam gościu pokazał taki jeden dom w PL , na jakieś polskiej
    stronie był ten projekt i itd ...
    Sądzę że gdyby był np. strop z legarów drewnianych a dom typowo
    parterowy to problem mostków by nie istniał bo nawet ściany działowe
    byłby by izolowane od góry , a nic nie stoi na przeszkodzie na ściany
    działowe robić z płyt KG i w środku je tez ocieplić ...