  • Data: 2012-01-19 14:23:47
    Temat: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sty, 14:57, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Dokładnie czytałem jego wypowiedzi. Gościu ma własną dużą firmę
    > (rekuperatory/pompy ciepła i itd) i wygląda na rozsądnego ...

    Tiaaaaa :-) I bana na wiekszosci for budowlanych za bezsensowne
    gadanie :) Wlasciwie dalsza dyskusja nie ma najmniejszego sensu bo
    pomysly TB sa wbrew fizyce. Sam koles jest chory psychicznie - a ta
    jego duza firma to chyba jeden dom na rok ociepla dla kogos kto sie da
    na te jego wymysly nabrac :)

    > Nie po duńsku nie potrafię czytać , ale widziałem filmiki rockwoola
    > (jesli dobrze pamiętam) właśnie dotyczących tej metody izolacji i jak
    > to się robi i cały "system" tej izolacji ...
    > Był to taki "wideo - przewodnik" jak to sie robi ...

    Wklej go tu, bo cos musiales widocznie zle zrozumiec.

    > Ten sam gościu pokazał taki jeden dom w PL , na jakieś polskiej
    > stronie był ten projekt i itd ...

    Tiaaaa, a swistak zawija ;) Moze nawet i jest taki dom - sprobuj
    zalatwic kontakt z wlascicielem jak to sie ma po paru latach, nie
    znajdziesz takiego :-) Wiele razy ludzie (na forum, a nawet osobiscie
    w siedzibie jego firmy) probowali od niego wyciagnac takie informacje
    - bezskutecznie.
    pozdr.

    --
    Adam