  • Data: 2010-01-26 10:38:40
    Temat: Re: Dlaczego przemarzają okna PCV i jak temu zaradzić?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjme7q$6il$1@news.onet.pl...

    > Zwykła niemarkowa brama garażowa. Gruba na ok 5cm w srodku pianka. Dzisiaj
    > na zewnatrz o 5 rano było -20a a garazu 4stC

    Garaż w bryle budynku ale dodatkowo dzieląca ściana wewnątrz garazu jest
    ocieplona 5cm styropianem. Tak samo sufit w garażu a raczej podłoga nad
    garażem, także 5cm styro.
    Mam do garazu drzwi od Wiśniowskiego. Metr od drzwi umieściłem termometr
    stoi na wodomierzu oparty o ścianę. Wskazywał wczoraj rano 5stC. Na zewnątrz
    było -24stC. Wcześniej gdy wisiał w głebi garażu to wskazywał kilka stC
    więcej.
    Grzejnik jeszcze nie rozpakowany ale nie będę się go pozbywał i powieszę go
    bo jak mi z garazu zniknie na wiosnę gratów to czasem i w zimie podłubać
    będę mógł.

    Marek