  • Data: 2014-08-11 12:24:27
    Temat: Re: Do Mańka
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-10 11:24, Adam pisze:

    > Ej bylem we Wladyslawowie w poniedzialek, moglismy "group party" zorganizowac
    > (bez teczowych skojarzen!) :-)

    Musimy zrobic jakas grupowa liste planowanych wyjazdow. Moze sie okazac,
    ze wiekszosc grupy jest w tym samym miejscu i w tym samym czasie. :-)
    A przy okazji to nie wiem na co miasto wydaje pieniadze z klimatycznego,
    bo od paru lat przy zejsciu na plaze w Chlapowie jest tabliczka, ze po
    drewnianych schodach robie to na wlasne ryzyko czy jakos tak. :-)

    Pozdro.. TK