  • Data: 2014-08-11 15:22:54
    Temat: Re: Do Mańka
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-11 15:05, Adam pisze:

    > Nie chodzi o wynajecie pensjonatu czy autobusu. Chodzi o zorganizowanie 40
    > osob do kupy - tak zeby kazdemu pasowal termin, hotel, cena. Chodzi o
    > wziecie od kazdej z 40 osob zaliczki. Sprobuj to zrobic bez miejsca gdzie
    > wszyscy sa dostepni. Wyobrazasz sobie ustalanie terminu (ktory komu
    > najbardziej pasuje) bez takiego miejsca, np. przez telefon ? :)

    Nie, bo i tak nie ma takiej sily zeby wszyscy byli zadowoleni. Od kiedy
    sie o tym przekonalem to jezdze sam, ew. z gronem scislych znajomych.
    Wtedy zawsze mi wszystko pasuje. :-)
    W lipcu patrze w niebo, jest pogoda. Biore namiot i reszte rodziny i
    jedziemy do Mikolajek z dnia na dzien, bo wzglednie blisko i jest co
    robic. Nie spedzam polowy dnia na szukaniu kwatery i nie slucham
    wielkopanskich pretensji najfajniejszych nawet osob, ze w namiocie to
    cos tam i mozeby wynajac zamek w Malborku na te pare dni. Wole poplywac
    pol dnia kajakiem jak siedziec w pokoju u Golebiewskiego nawet z
    basenami w cenie.

    Pozdro.. TK