eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo ekogroszkowców - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego węglaRe: Do ekogroszkowców - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego węgla
  • Data: 2011-12-19 15:37:00
    Temat: Re: Do ekogroszkowców - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego węgla
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Dostaniesz najpierw prognozy z gazowni a później wyrównanie to sobie
    > przypomnisz o swoim kotle;)

    Spoko nie jest to pierwszy sezon więc wiem co, ile i jak. A rozliczam się co
    miesiąc więc niespodzianek tez nie ma. CO więcej w "niskim" letnim odkresie
    odkładam więc teraz luz.

    > A każdy podejmuje decyzje w oparciu o swoja sytuację.

    I tylko o to chodzi. A nie o pitolenie o tym jak to tanio "eko-groszku" i
    jaką to świetną zabawą jest siedzenie w kotłowni. Może jak ktoś ma wtykę w
    kopalni lub jak piszesz palety za friko. Ale nie w zwykłym, regularnym
    procesie typu "kupuję na rynku"

    I jak piszesz za zaoszczędzone 6500 pewnie moza all icnl. na tydzień. Jest
    szansa, że się odrobi z dzieciakami czas stracony w kotlowni... być może.

    Pzdr,
    g-jaro