    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do elektryków - czy silikon to izolator?
    Date: Tue, 14 Apr 2009 08:03:14 +0200

    > Poza prawem budowlanym jest jeszcze cały stos norm i rozporządzeń, do
    > których to prawo się odwołuje.

    Zapewne, ale normy nie sa wiazace dla zwyklego czlowieka.

    > Zlecając wykonanie instalacji osobie posiadającej uprawnienia, a
    > następnie wykonanie pomiarów oraz protokołów po prostu robisz dla siebie
    > "dupochron". Tu o nic innego nie chodzi w tej całej zabawie :D

    No wiec sam przyznajesz, ze takie przeglady to fikcja? Zreszta realnie
    co moze mi sie stac w moim wlasnym domu? Jak mnie zabije to co na to
    powie prokurator zupelnie mnie nie interesuje. Takze IMHO jest to
    kolejna fikcja prawna.
    Co powie ZU tez mi zwisa, bo nie oplaca mi sie ubezpieczac. Nie mowiac
    juz o tym, ze o ile np. czyszczenie komina ma sens, bo komin po tym jest
    wyczyszczony i dziala sprawnie przez jakis czas, to przeglad instalacji
    stwierdza tylko, ze instalacja w chwili przegladu jest ok, a juz
    nastepnego dnia moze byc bardzo nie ok. A jak masz puszki podtynkowe to
    przeciez nie bedziesz rozwalal sciany, zeby sprawdzic jak wygladaja tam
    polaczenia.