  • Data: 2009-04-19 10:26:22
    Temat: Re: Do elektryków - czy silikon to izolator?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 11:48:35 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Ja nie płaczę, tylko uświadamiam swoich klientów zgodnie z obowiązującym
    > prawem, uprawnieniami, które do tego mnie obligują oraz z własnym sumieniem.

    Niedawno płakałeś, jaki to biedny byłeś.

    > Czy ktoś skorzysta z moich rad to jego sprawa. Idioci tacy jak ty zawsze
    > będą idiotami "rąbanymi w tyłek" i nie zdającymi sobie sprawy z tego, że
    > lansują nieprawdę. Tak Adasiu piszesz głupoty niezgodnie z prawem i wbrew
    > zdrowemu rozsądkowi i to jest złe, bo w ten sposób krzywdzisz ludzi, którzy
    > tobie uwierzą.

    Mhm. I to ja płaczę jak Ty, albo jak Kiki :D

    Widzisz Jacusiu - Ty masz w głowie normy i przepisy. Szkoda tylko, że na
    myslenie brakło już miejsca.

    > No i co z tego ?
    > Jeżeli chodzi o mnie to bardzo lubię kabanosy i o dziwo kupuję tylko i
    > wyłącznie Constaru lub Krakusa, tylko dlatego, że są dobrej jakości i zawsze
    > świeże. Jakoś pomówienia nie wpłynęły na moją ocenę tej firmy.

    To znaczy, Jacusiu jajakoko, że papierki i dupki którzy je wystawiają są
    zbędne.
    Jedynym efektem wymogu posiadania papierka jest to, że budowa jest droższa
    o koszt zdobycia papierka, a sam fakt, że papierek 'ma być' nie ma żadnego
    przełożenia na jakość i bezpieczeństwo tego, co jest w rzeczywistości.
    Kto ma głowę na miejscu, to zrobi bezpiecznie bez papierków, a kto ma
    nasrane, to sobie papier załatwi, a i tak będzie do dupy.

    > Nie widzę, to są tylko twoje domysły, albo też piszesz na podstawie własnych
    > doświadczeń, które stosujesz wobec klientów.

    Ja wiem, że zapamiętanie co było dwa akapity wcześniej przerasta Twoje
    zdolności umysłowe.

    CONSTAR, Jacusiu jajakoko. Papierki w porządku.

    > Jeżeli faktycznie ktoś daje protokoły "na ładne oczy" lub pisane "z sufitu"
    > to dokonuje przestępstwa, choć osobiście w to wątpię, żeby ktokolwiek brał
    > na siebie odpowiedzialność nie będąc pewnym stanu technicznego i
    > bezpieczeństwa, a już nie wyobrażam sobie, aby ktoś sporządził taki protokół
    > po takiej tragedii z datą wsteczną.

    Masz bardzo małą wyobraźnię, Jacusiu jajakoko.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356