  • Data: 2009-04-20 09:14:06
    Temat: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy ktoś z grupowiczów trafił np na takiego Kierbuda który faktycznie
    > rzetelnie pilnował procesu budowy , sprawdzał wykonawców sam wynajdywał
    > błędy wykonawcze itp.. Taki któremu inwestor może w pełni zaufac?

    U siebie nie, u znajomych tez nie.

    > 2. Czy spotkaliście sie z solidną FIRMĄ która solidnie wszystko robiła,
    > nie naciagała inwestora, nie kombinowała z materiałami, roboty wykonywała
    > zgodnie ze sztuką itp.?

    Tak. Firma od koparki ;)

    > 3. Czy faktycznie jakość pracy Heńków jest gorsza od jakośći pracy FIRM?

    Zalezy jakich Heńków, jakich firm oraz tego kto ich pilnuje. Pamietaj nalezy
    ze w tych FIRMACH pracuja Heńki - jak na zmianie nie ma szefa czy
    brygadzisty ktory odpowiada finansowo przed szefem za to co nawyprawia
    ekipa...to wiadomo co sie moze zdarzyc. Plus wtedy Heńki se mysla "jak
    zrobie tak zrobie, szef i tak placi dniowki" - a jak Henki robia sami to
    kombinuja chyba odwrotnie "zrobic dobrze i szybko: szybko bo sa inne roboty
    a dobrze bo bede mial reklame a i gosc mi zaplaci". Taka moja koncepcja
    poparta doswiadczeniami z mojej budowy i paru innych.

    Pozdrawiam

    Kane

    ps. najgorsze doswiadczenia mialem z _rekomendowaną_ firmą z okolic ktora
    miala mi robic hydraulike. Nie wyszli nawet z kotlowni i wspolpraca sie
    skonczyla. Niedouczeni, brak podstawowej wiedzy (ja jej wtedy tez nie mialem
    w tej dziedzinie ale to nie moja branza), chamscy, brak kultury technicznej.
    Potem wzialem "Heńków" - slabe rekomendacje bo niewiele robili
    powazniejszych robot ale...nie ma co porywnywac. Niebo a ziemia !