  • Data: 2009-04-25 14:17:10
    Temat: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:5zvf1hrk0tvf.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jakość nie jest względna. Jakość wyznacza klient.

    > [...]

    > Tak, nadęty bubku :D

    Ha ha ha.
    Adasiu ty naprawdę jesteś skończonym kretynem, skoro zaprzeczasz mi
    jednocześnie przyznając mi rację :))))

    > Znów pieprzenie nadętego bubka, który nie potrafi zrozumieć tego, co
    > napisałem.

    Adasiu skoro sam nie rozumiesz co piszesz to jak ma ktokolwiek ciebie
    zrozumieć ?

    > Nic nie daje, nadęty bubku. Jedyne co masz, to fakt, że w razie
    > spieprzenia
    > przez Henia, którego firma zatrudniła masz do czynienia nie z Henien, a z
    > adwokatem jakiego firma wynajęła.

    Adasiu taki jesteś ponoć dobry w prawie, a jak widać nie wiesz, że wiele
    spraw załatwia się w trybie reklamacyjnym w sferze usługowej.
    Ale skąd taki tępy cymbałek może o czymś takim wiedzieć ?
    Jak zwykle twoje wyobrażenia o biznesie kończą się tylko na poziomie
    zwykłego parobka.
    Spróbuj założyć firmę to zobaczysz czy tak właśnie jest jak to sobie
    wyobrażasz.