  • Data: 2009-04-21 06:02:55
    Temat: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Od: "RN" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gshbf2$6f8$1@news.onet.pl...
    > Na grupie toczą się zaciete dyskusje nad wyższością FIRM nad Heńkami iitp
    > Szanowni grupowicze mam kilka pytań- dotyczy budowy domków
    > jednorodzinnych- czyli temat nam bliski
    >
    > 1. Czy ktoś z grupowiczów trafił np na takiego Kierbuda który faktycznie
    > rzetelnie pilnował procesu budowy , sprawdzał wykonawców sam wynajdywał
    > błędy wykonawcze itp.. Taki któremu inwestor może w pełni zaufac?

    Ja raczej mam kierbuda na papierze (bo musze miec)

    > 2. Czy spotkaliście sie z solidną FIRMĄ która solidnie wszystko robiła,
    > nie naciagała inwestora, nie kombinowała z materiałami, roboty wykonywała
    > zgodnie ze sztuką itp.?

    Tak spotkalem sie z ekipa od stanu surowego (fundamenty, mury, wiezba,
    dach), jest tylko jedno ale odnosnie tej ekipy wszystkiego pilnowal tam p.
    Majster (ojciec wlasciciela) nic nie uszlo jego uwadze a do scian mozna
    podejsc z 2m lata i spokojnie trzymaja poziom/pion Majster sam pilnowal
    murarzy i sam chodzil i sprawdzal wszystko z poziomica.

    > 3. Czy faktycznie jakość pracy Heńków jest gorsza od jakośći pracy FIRM?

    Mam takiego fajnego Henka jest swietnym fachowcem ladnie dokladnie i
    solidnie ale niestety trzeba go pilnowac zeby zrobil tak jak my chcemy bo
    czasami ma wlasna wene tworcza ktora jest zgola odmienna od naszej

    Pozdrawiam
    RN
    www.atosik.mojabudowa.pl