  • Data: 2009-04-26 09:04:20
    Temat: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:9hcdvcwctxas$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Tak, nadęty bublu, w normach nie było pozycji 'ironia' :D

    Jak zwykle tępu adasiu "wykręcasz kota kogonem".
    Po prostu nie umiesz się przyznać do błędów.

    > Jacusiu, kilka w życiu firm miałem.

    To dlaczego teraz nie prowadzisz firmy ?

    > Ty zaś ciągle nie potrafisz dobrej umowy spisać.

    A słyszałeś o czymś takim jak umowa ustna.
    Widzisz to nas różni, że ja w porównaniu do ciebie potrafię taką zawrzeć i
    jej dotrzymać, bo jestem człowiekiem uczciwym i każdego traktuję defaultowo
    jak człowieka uczciwego i wiarygodnego.
    Ty natomiast musisz wszystko mieć na papierze, bo jesteś kłamcą, złodziejem
    i cwaniaczkiem.