  • Data: 2009-04-26 12:14:50
    Temat: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 11:04:20 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Jak zwykle tępu adasiu "wykręcasz kota kogonem".
    > Po prostu nie umiesz się przyznać do błędów.

    Tak, Jacusiu jajakoko :D Przecież
    to jasne, że to, czego nei rozumiesz jest wykręcaniem kota ogonem :D

    > To dlaczego teraz nie prowadzisz firmy ?

    Bo mam lepsze zajęcie, nadęty bubku.

    > A słyszałeś o czymś takim jak umowa ustna.

    Słyszałem. I również wiem dlaczego umowę taką można zawierać na bułki w
    sklepie, a nie na prace budowlane.

    > Widzisz to nas różni, że ja w porównaniu do ciebie potrafię taką zawrzeć i
    > jej dotrzymać, bo jestem człowiekiem uczciwym i każdego traktuję defaultowo
    > jak człowieka uczciwego i wiarygodnego.

    Różni nas to, że nie potrafisz ani jej zawrzeć, a później jak ktoś wymusza
    jej dotrzymanie, to płaczesz.

    > Ty natomiast musisz wszystko mieć na papierze, bo jesteś kłamcą, złodziejem
    > i cwaniaczkiem.

    A Ty tylko przestępcą, Jacusiu :D

    --
    _______/ /_ GG: 3524356