  • Data: 2009-10-10 00:52:30
    Temat: Re: Do u??????????????????????
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9882ef12-0dd3-4e21-9876-

    >temperature zasilania 40st, takze mam i tak spory zapas bezpieczenstwa

    Gdzies w sieci czytalem o firmie montujacej podlogowki pod katem PC jako ze
    to ich specjalizacja i rozstaw petlli obligatoryjnie to nawet nie bylo 10cm
    a jakos mniej. Mozna to latwo znalezc w sieci, mi wyszlo pod chaslem rozstaw
    petli w google.

    >"jakby co" :) Instalatorzy, ktorzy klada wszedzie rozstaw 10cm powinni
    >sie isc leczyc! Potem sie biora legendy, ze podlogowka niezdrowa,

    Ja mam w salonie i pokojach gdzie ma byc deska 15mm co 10cm wlasnie.
    Szczerze mowiac przy tym rozstawie wyrabiam sie z moca a styropianu pod
    spodem jest 14cm. Odjecie nawet 1cm skutkowalo deficytem mocy. Rury na caly
    dom poszlo mi cos ok. 1500m lacznie z grzejnikami i podejsciami "na wszelki
    wypadek". No tak mi wychodzi, ostatecznie bede mogl pompowac chlodniejsza
    wode a to tez cos. :-)

    >nawet Maniek kiedys dawal przyklad jak u jakiegos znajomego widzial
    >podlogowke wpieta bezposrednio do pieca ;-)

    To prawda, opowiadal mi to biedny uzytkownik tej podlogowki, ktory do dzis
    nie wie jaka kiche mu odwalili za gruba kase i ta podlogowka "chodzi" tak
    caly czas. Czlowiek ma kociol weglow i wszystko jak jeden maz z jednej rury
    do wszystkich obiegow. W sumie jest zadowolony, tylko w soboty i niedziele
    podobno jak popali od rana to troche w nogi parzy. :-)

    Pozdro.. TK