  • Data: 2009-11-07 08:29:41
    Temat: Re: Do winiarzy
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał

    > Do mokrej butli sypnij łyżeczkę,bez ważenia,zatkaj korkiem i będzie
    > dobrze.
    > Do wina lepiej nie dawać,alkohl sam konserwuje.Jeśli wino ma wady,to
    > najlepiej
    > szybko je wypić lub przedestylować i nastawić nowe.

    Wino jest dobre, mocne i dopóki leży sobie w mojej piwnicy (17C) wszystko
    jest ok.
    Ale tak to jest, że jak jest dobre i ktoś spróbuje to chciałby buteleczkę na
    wynos.
    Dostanie taką bulelkę, wstawi do swojej kuchni, spiżarni, w której jest
    powiedzmy 22C
    i zaczyna się restart, który kończy się przeważnie wystrzałem i czerwoną
    ścianą.
    Dlatego zamierzam zasiarkować część wina, aby nie wysłuchiwać więcej
    historii
    o kanonadach w spiżarniach. Nie chcę przesadzić, żeby kogoś nie otruć :)

    --
    pozdrowionka
    barbakan