    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Do winiarzy
    Date: Tue, 10 Nov 2009 14:03:56 +0100

    On 2009-11-10 13:34:20 +0100, "mirzan" <l...@o...pl> said:

    > A nie od razu - "nie
    >
    > Zwracam uwagę,że mogą być różne powody niepolecania.Na przykład taki,
    > że można się bez czegość obejść,

    Prawda. Bez czajnika można żyć. Bez komputera również. Tylko jakoś
    dziwnym zbiegiem okoliczności ich używamy. Ale dlaczego ich używamy,
    skoro można się bez nich obejść bez ujemnych skutków?

    > bez ujemnych skutków.Jak ten pirosiarczyn.

    Akurat brak siarkowania przy wyrobie wina powoduje zwiększenie
    prawdopodobieństwa wystąpienia ujemnych skutków.

    --
    DJ