eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami* › Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
  • Data: 2011-10-24 10:20:31
    Temat: Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j7sl2t$pto$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > Slupki podobno powinny dolna czesc miec niezabetonowana tj. stac na
    > gruncie, by woda spokojnie mogla sciekac do gruntu.

    Nie Maniek.
    Przez 3 lata słupki stały zabetonowane a otwory od góry były zakryte
    przeciętymi na pół butlkami PET po napojach i kompletnie nic się nie działo.
    Dopiero gdy założyłem siatkę i wykonałem murki wpadł mi do głowy pomysł
    zalania środków betonem, przy czym jeszcze z pół roku stały pod butelkami a
    dopiero potem, przed zimą butelki zastąpiłem specjalnymi korkami
    plastikowymi. Od tej chwili zaczęły się problemy, więc nie sądzę aby to była
    wina że słupek nie sięga dna. Jeśli już to prędzej bym przypuszczał że woda
    jest podciągana do góry i gdy były butelki to wysychała a teraz jest
    zakorkowane i tu jest problem.

    Marek