eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła › Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
  • Data: 2011-12-02 11:38:05
    Temat: Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 02 Dec 2011 12:24:04 +0100, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Dywan nie przeszkadza przy podlogowce.

    Opinie są podzielone...

    > Nie znam ani jednej osoby ktora wolalaby kaloryfery od podlogowki.
    > Znam kilkanascie osob ktore zaluja ze nie zrobily podlogowki po
    > calosci (tylko na dole podlogowka, na gorze kaloryfery).

    No właśnie ja tak mam. I rzeczywiście trochę żałuję, ale nie dlatego że
    kaloryfery są be, tylko dlatego, że kiedy przyjdzie pora na modernizację
    to rozwiązanie z pompą ciepła będzie problematyczne (co zresztą sam
    przyznajesz poniżej). Ale co tam, zanim do tego dojdzie to pewnie będą już
    dostępne przydomowe reaktory atomowe (były takie pomysły) albo inne cuda i
    wtedy będziesz się mógł schować ze swoją pompą ciepła ;)

    > Przeprowadzajac modernizacje i majac tylko kalafiory - nigdy bym nie
    > polecil PC. PC ma sens tylko w podlogowce. W przypadku kalafiorow
    > trzeba wybrac inne zrodlo ciepla.

    RobertP.