  • Data: 2011-02-17 11:37:53
    Temat: Re: Dom SILKA 18 + styropian
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijivao$sjm$1@news.onet.pl...
    > Inwestowanie w tzw ocieplenie ma sens ale sa tu też granice rozsądku

    w zasadzie masz racje - tylko granice rozsądku przesuwają sie wraz z cenami
    paliw. Zatem to co dzis wydaje sie być przesada za jakis czas bedzie normą.
    A namawiamy na gruby styropian bo on w stosunku do kosztow wykonania
    elewacji jest stosunkowo niewielkim kosztem. Ja zapłaciłem na styro 20cm na
    cały dom niecałe 3kzł. Mógłbym zaoszczedzic 1,5kzł gdybym dał styro 10cm.
    Tylko ze wykonanie całosci elewacji kosztuje jakies 15kzł.
    czyli oszczedzam ok.10% kosztów i mam gorsze 2 razy gorsze ocieplenie. To
    sie po prostu nie opłaca :-)

    b.