  • Data: 2011-02-18 08:31:47
    Temat: Re: Dom SILKA 18 + styropian
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie wykonawca ocieplenia sugerował, że spokojnie ocieplać możemy w grudniu, bo
    > przecież styropian grzeje... A 18cm to już w ogóle nie ma o czym mówić.
    > Ostatecznie, wybrałem innego wykonawcę i ocieplenie skończyłem na początku
    > listopada :)

    Ja się nauczyłem i zauważyłem że wykonawca który daje fakturę i
    GWARANCJĘ zupełnie inaczej podchodzi do tematu ...

    Co co robią na lewo i bez faktury i gwarancji mają gdzies jakość
    swojej pracy i ewentualne reklamacje i kładą styropiany nawet przy -20
    stopni , robią tynki i itd ...
    Robią wszystko co nie powinno robić się gdy temepratura jest niższa od
    +5 - + 10 stopni ...

    Tyle że oni chcą kasę a jakość i trwałość ich zupełnie nie
    interesuje ...