  • Data: 2016-06-22 15:24:41
    Temat: Re: Dom do dyskusji
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Jun 2016 14:06:00 +0200, quent

    > Półotwarta jest OK. Ważne, żeby nie było widać messu
    > na blatach siedząc w jadalni czy w salonie.

    Prawda, stąd u mnie jest barek stanowiący separację kuchni od jadalni.
    Natomiast wizualną separację kuchni od salonu stanowi słupek konstrukcyjny,
    ale celowo go dodatkowo pogrubiłem. Jeśli obecnie miałbym sugerować
    zamykanie kuchni, to tylko jeśli nie ma w pobliżu jadalni i jest w domu
    wentylacja grawitacyjna przez co zapachy z _pichcenia_ , co nie zawsze jest
    tożsame z zapachem samych potraw, mogą się roznosić. Poza tym otwarta
    kuchnia jest o tyle wygodna, że nie trzeba się wydzierać będąc w salonie.

    > Całkiem bym nie zamykał bo kuchnia to miejsce w którym kwitnie życie
    > towarzyskie na każdej imprezie ;-)

    Też prawda! Dlatego moja kuchnia ma 20m2 i jest niewiele mniejsza niż
    salon. ;>

    --
    Pozdor
    Myjk