    From: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom drewniany za ile?
    Date: Wed, 21 Aug 2019 21:37:22 +0200

    Jacek napisał
    > W związku z trwającą wymianą poglądów, jakie różne domy mają "zady i
    > walety" : https://youtu.be/HNrYJUxdW6M?t=1 Jacek

    Ale mi wcale nie chodzi o wady i zalety, tylko o rzeczywiste koszty budowy.
    Dla mnie ta szopa może kosztować nawet milion, kto bogatemu kupić zabroni.
    Mnie tylko zastanowiły komentarze pod filmem, że to drewniana szopa w lesie
    za 350 tyś zł, albo że kredyt na 30 lat na drewnianą szopę w lesie.
    Może niech wypowie się fachowiec i poda
    - koszt fundamentu dla 100m^2 domu drewnianego i murowanego, oraz koszt
    slupów fundamentowych dla takiego domu drewnianego
    - koszt metra kwadratowego ściany drewnianej i murowanej z ociepleniem
    - koszt metra kwadratowego posadzki i stropu ocieplonego w domu betonowym i
    ich odpowiedników w domu drewnianym?
    I niech mi nikt nie wciska ze koszty są identyczne.
    Może ktoś poda firmę budującą szkieletowe, lub balowe domy drewniane?