  • Data: 2011-08-16 14:14:41
    Temat: Re: Dom na raty lub więksa działka
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup

    >Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    > kominiarski i certyfikat energetyczny [zrobiłem za 60 zł].

    >za ile?????

    Ok 60zł za tyle faktycznie teraz robią certyfikaty- patrz Allegro.

    >legalny?

    Musi być legalny, gość robiacy taki certyfikat musi mieć przeciez stosowne
    uprawnienia

    >ktoś coś liczył czy tylko papier sprzedał?

    Żeby sprzedać papier musi policzyć. A ten certyfikat to tylko kolejny nic
    nie dajacy papier ale jest wymagany do odbioru więc trzeba robić. Z poczatku
    pamietam chcieli za taki certyfikat nawet ponad 1000zł , teraz ceny spadły
    poniżej 100zł

    -- Pozdrawiam

    Kris