  • Data: 2011-08-17 08:35:22
    Temat: Re: Dom na raty lub więksa działka
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek napisał:

    > Nie ma szans, żeby certyfikat za 60 zł był zrobiony dobrze.

    Zauważ tylko dwie drobne rzeczy...
    Po pierwsze nie jest on mi do niczego potrzebny - to tylko wymysł
    jakiegoś półinteligenta zza biurka, zatem jeśli już muszę go zrobić, to
    najlepiej jak najniższym kosztem...,
    Po drugie facet wcale nie był u mnie na budowie i wcale ani mnie, ani
    mojego domu fizycznie na oczy nie widział. Przesłałem mu po prostu link
    do galerii ze zdjęciami oraz skany wybranych dokumentów - projekt i coś
    tam jeszcze - oraz wypełniłem sam dość szczegółowy formularz.

    Jak za coś kompletnie niepotrzebnego, to te 60 zł - coś ponad 70 z
    przesyłką - to i tak dużo za dużo.

    Niestety :-/

    Skoro jednak przeszedł w nadzorze i budynek został odebrany, to znaczy,
    że certyfikat został zrobiony dobrze... Bo niby o jaką jeszcze 'dobroć'
    chodziło??? Mnie już o żadną - miało przejść i tyle.

    A tłumaczenie, że jak będę sprzedawał...

    Jak będę sprzedawał dom i uznałbym, że wydanie 1000 zł na taki
    certyfikat pozwoli mi podnieść cenę domu o 50 kzł, to na pewno coś
    takiego zrobiłbym. Dla samego widzimisię urzędnika to trochę jednak za
    drogo - nie uważasz...???

    pozdr.
    Robert G.