  • Data: 2011-08-17 08:01:25
    Temat: Re: Dom na raty lub więksa działka
    Od: "Przemek" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j2du0h$mok$1@news.onet.pl...

    > [ciach]

    > Ok 60zł za tyle faktycznie teraz robią certyfikaty- patrz Allegro.

    > Musi być legalny, gość robiacy taki certyfikat musi mieć przeciez stosowne
    > uprawnienia

    > Żeby sprzedać papier musi policzyć. A ten certyfikat to tylko kolejny nic
    > nie dajacy papier ale jest wymagany do odbioru więc trzeba robić. Z
    > poczatku pamietam chcieli za taki certyfikat nawet ponad 1000zł , teraz
    > ceny spadły poniżej 100zł
    >

    > -- Pozdrawiam
    >
    > Kris

    Nie ma szans, żeby certyfikat za 60 zł był zrobiony dobrze.
    Dobry certyfikat wymaga czasu na niego.
    60 zł minus podatek 19% to daje netto 49 zł.
    Za 49 zł nie dojedziesz na budowe, nie zweryfikujesz planów z wykonaniem i
    nie wpiszesz danych do programu.
    Chyba że ktos pracuje ponizej kosztów.
    300-500 zł to jest cena za wiedzę. 60 zł to cena za "szajs papier".

    pozdr
    przemo k.