  • Data: 2011-08-23 14:12:59
    Temat: Re: Dom na raty lub więksa działka
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

    >popieram, moj kierownik chcial 600zł za ten cert. :)

    Mój chciał 1500 zł(a 1500 zł tez wzioł za całe "kierownikowanie" budowie)
    Ale było to w końcówce roku 2008. A w końcu nie zapłaciłem nic bo udało mi
    się papiery do odbioru złożyc 31 grudnia a certyfikaty zaczynały obowiązywać
    od 01 stycznia

    >na allegro kupię, będzie taniej.

    >Tez twierdził, ze jak będę chciał sprzedać, nie sądze aby ktos na to
    >patrzył

    Ale ten z allegro będzie identyczny jak ten Twojego kierbuda za 600zł;))

    >pozatym po co miałbym spredać om w ktore tyle pracy włożyłem

    Ja tam swój sprzedam, a jak będzie do tego certyfikat wymagany to sobie
    zamówię taki jaki mi odpowiada;))

    -- Pozdrawiam

    Kris