eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ? › Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie
    ?
    Date: Sun, 17 Dec 2023 12:36:02 +0100

    W dniu 15.12.2023 o 17:05, Janusz pisze:

    > Oprócz pse można też zobaczyć na
    > https://energy.instrat.pl/system-elektroenergetyczny
    /produkcja-entsoe/
    > ile daja wiatraki w dłuższym okresie, a na bieżąco

    Fajne, bo jest historia. Ja swoją też mam w zakresie ładowania
    akumulatora (amperaż) i dodatkowo licznik obrotów. Powyżej 120RPM mam
    ładowanie
    https://i.imgur.com/XcfAKRg.png

    Mam zakres 90 dni, więc dokładnie potrafię ocenić, kiedy i z jaką
    prędkością wiało. Jakby tak wiało jak wczoraj/dzisiaj to by było dobrze
    :) Mogło by wiać nawet wincyj...noale to tylko pobożne życzenia. Z
    wiatrem niestety jest gorzej niż ze słońcem w sensie, że latem nie ma aż
    tak dużego zachmurzenia, żeby niewiele było z PV i dłużej jednak jest
    jasno i latem nie ma takich wiatrów jak teraz czy na wiosnę, co akurat
    wypada w dobrym plusie, bo uzupełnia się brak energii z PV, gdzie linie
    energetyczne zima/wiosna nie są obciążone PV.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>